21 Şub 2014

Fifa 2014 Full Yandex Disk indir




FIFA 2014 üzerinde geliştirmelere giden oyun yapımcıları “Pure Shot” adını verdikleri
yeni bir özellik bulunacağından bahsettiler.
Pure Shot özelliğiyle oyuncular şut atarken, en iyi hedefi sağlamak için
açı otomatik olarak ayarlanıyor.
Yani topa hangi açıdan vurulduğundan ziyade, hangi pozisyon ve şiddette vurulduğu etkili olacak.
Bu özelliği FIFA’ya kazandıran baş yapımcı David Rutter, FIFA 2014’te gollerin daha heyecan verici olduğunu savundu.
Daha gerçekçi oyun keyfi sunmayı amaçlayan EA Sports, oyun dakikalarına ve skor durumuna göre psikolojik durumlar ekleyecek.








Fifa 2014 oyunu için gereken sistem;
İşlemci Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz ya da Athlon 64 X2 Dual Core(çift çekirdek)
RAM: 1 GB
Harddisk Alanı: 7 GB
Ekran kartı:GeForce 8400 veya Radeon 9550
Direct X: Dx 9

Fifa 2014 Full Yandex Disk Oyun İndir
İndirme linki: http://yadi.sk/d/o5uw9zibBXLRY
Link alıntıdır.

fifa 2014, yandex disk, fifa 2014 indir, Yandex disk oyun indir

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. linki goremiyorum

      Sil
    2. Linkmevcuttur dikkatli bakarsanız görebilirsiniz :)

      Sil
  2. ben ilk zamanlar indirdiğimde yeni sürüm hevesiyle bayağı oynamıştım.Sonrasında türk takımlarını arar oldum.Tutup türkiye ligi yaması yükledim daha zevkli oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkçe yama yüklemek daha anlaşılır olacağından oyunu çok daha zevkli yapacaktır.

      Sil
  3. hocam sağolun çok güzel paylaşım olmuş kotam azaldığı için indiremedim oyunu emeğinize sağlık on numara valla

    YanıtlaSil

Yazdığınız yoruma gelen cevabı öğrenmek için, yorum formunun altındaki 'Beni bilgilendir' kutucuğuna tıklayın.
Yazının konusuyla alakası olmayan yorum veya sormak istediklerinizi
iletişim formundan sorabilirsiniz.