4 May 2014

Gta San Andreas Apk Data Full İndir

Merhabalar sevgili arkadaşlar Bu gün sizlere GTA San Andreas full APK data konusunu paylaşacağım. Oyundan kısaca kareler




GTA San Andreas full Apk tek link indir, Android için yapılmış en iyi oyunlardan birisidir.
Oyungrafikleri gerçeğe çok benzetilmiştir. Aksiyon ve macera bakımında oldukça zengin ve eğlenceli diyebilirim.
APK Data Yandex disk eklenmiştir. Eğer telefonunuzda siyak ekran sorunu oluyo ise APK DATA yı indirin
Gta san andreas apk data
Not: link alıntıdır. Oyun sever arkadaşlarımız için derlenmiştir.
Burdan

6 yorum:

  1. İndirdim çalışıyor çok sağol dostum.

    YanıtlaSil
  2. Zamanın efsane oyunu pc'm kaldırmaz diye korkarken mobile çıkmış yala. Ağlamak istiyorum ;-(

    YanıtlaSil
  3. Gta san andreas apk data indir link güncellenmiştir. Deneyen arkadaşlar lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşın

    YanıtlaSil
  4. ben tikladim ama inmiyor

    YanıtlaSil
  5. Link çalışıyor lütfen dikkatli okuyun arkadaşlar

    YanıtlaSil

Yazdığınız yoruma gelen cevabı öğrenmek için, yorum formunun altındaki 'Beni bilgilendir' kutucuğuna tıklayın.
Yazının konusuyla alakası olmayan yorum veya sormak istediklerinizi
iletişim formundan sorabilirsiniz.