10 Mar 2015

ADSENSE REKLAM BLOGUMDA NEDEN GÖRÜNMÜYOR

En güvenilir ve prestijli reklam servisi olan Adsense blogumda neden görünmüyor?


Blogumuza reklam eklediğimizde Adsense reklamları neden görünmüyor diye sanırım kendi kendimize sormuşuzdur.

Adsense başvurunuzu yapıp sitenizde boş reklam gösterimi oluyor ise ne yapmalıyız?
Google Adsense reklam onayı iki aşamada olmaktadır. Bunların birinci aşamasında siteniz geçti ise reklam kodlarını bloga eklediyseniz. ikinci aşamada sitenizin tamamen onaylanmasını beklemeniz gerekmektedir. Bu zaman zarfında siteniz inceleme aşamasında olduğu için boş reklamlar görünür.
Yapmanız gereken beklemektir. Web siteniz tamamen onaylanana veya reddedilene kadar beklemeniz gerekiyor.
Siteniz tamamen onaylandığında veya red edildiğinde E-Posta adresinize bilgilendirici mesaj gelecektir. Mailinize gelen bu mesaja göre siteniz reklam gösterimine hak kazandı veya kaybettiği belli olacaktır. Dolayısıyla sitenizin Adsense reklamları için tamamen onaylanmasını ve gelecek olan maili beklemeniz gerekiyor.

Adsense kullanmı hakkında pek bilgi sahibi değilim. Dilerseniz AdSense reklamlarımı göremiyorum yardım sayfasına bakmanızda çok yarar olacağını düşünüyorum.

Bol kazançlı günler dileği ile esen kalın...

81 yorum:

  1. kardeşim eskiden youtubeden adsensse açtığında bloggerde reklam görünüyordu şimdi ise yeni açılan adsense lerde görünmüyor buna çare bulun

    YanıtlaSil
  2. hocam benimde blogspot sitem var ancak sizinkide olduğu gibi resim tıklayınca açılmıyor.. ne yaptıysamda olmadı.. acaba bunun içinde bi makale hazırlayabilirmisiniz.. şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler görünüyormu sitenizde, blogunuzda?

      Sil
    2. resimlerde sorun yok.. gözüküyor.. sadece resime tıklayınca yüklediğim içerik açılsın istiyorum. siteme gelip bakabilirsiniz.. efsanevifilmizle.blogspot.com

      Sil
    3. Blogunuza baktım adsense reklamları hiç bir yerinde yerleşik gözükmüyor.
      Sanıyorum adsense reklam kodlarını devre dışı yapmış olabilirsiniz.
      Blogger kontrol paneline yani blogunuzun kontrol paneline giriş yapıp, sol taraftan kazançlara tıkla.Daha sonra ise Blog'da reklam göster seçili olmalıdır. Ve sonrasında ayarları kaydetmelisin.
      Dikkat etmen gereken nokta varsayılan şablon sitillerini kullan seçeneği seçili olmalı ve sidebar ve yayınların altında reklam göster (birinci seçenek) seçerek ayarları kaydetmendir.
      Bunların dışında adsense hesabınıza giriş yaparak hesap durumunuzu gözden geçirmenizde yarar vardır.
      Eğer yine reklam görünmüyorsa hesap banlanmış olabilir.
      Bunu öğrenmek için öncelikle adsense hesabınıza giriş yapmanızı sonrasında ise yukarıda anlattıklarımı yapmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  3. paylaşımınız makale gibi oldu :D dediğiniz gibi banlanmış galiba.reklam göster yok. adsense ye kayıt istiyor..çok açık ve net bi şekilde anlattınız.. ilginiz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Adsense reklam bir çok blogger için merak edilen ve reklamlarım neden gözükmüyor şeklinde kafamızı karıştırmaktadır.Tskler

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Adsenseye kayıt oldum, başvurum da onaylandı fakat sayfamda reklamı göremiyorum.
    Şu reklam görüntüleme ya da alma işi tam olarak nasıl oluyor ne olur bir anlatsanız....
    Blog linkim: http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Şimdiden çok teşekkürler,
    İzmir'den sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Hanım blogunuza baktım oldukça güzel ve yayınlarınız da emek verilerek hazırlanmış hissettim.Tebrikler
      Blogunuzda yeni onaylanmış Google AdSense reklamlarının gözükmemesi gayet normal bir sorun yok.
      Şimdilik blogda boş reklamlar gösterilir.Bu süreç bir hafta kadar sürebilir.
      Sonrasında ise blogunuzda reklamlar gözükecektir. Hiç endişelenmeyin.
      Her şey normal gidiyor.Sadece biraz zamana bırakıp beklemeniz gerekiyor.Reklamlarınız gözükecektir.
      Teşekkürler sevgi ve saygılar Fatma Hanım

      Sil
    2. S.a hocam adsense kayıt oluşturdum onaylandı reklam verebilirsiniz die bir gmail postası aldım şuan reklam kodumu adsenseden ekledim kodumu aldım bloggerde yerleşim den java ya kodu ekliyorum kaydediyorum blogumu kontrol edince beyaz ekran reklam görüncek yerde beyaz ekran çıkıyor beyaz ekrana tıklayinca dire gadged reklam ekleme ve düzenleme yerine gönderiyor yardımmmm

      Sil
  6. Merhaba Benimde bloğumu bir kontrol eder misiniz?Hikayeler yazıyorum blogumda ve bunu yazı dizisine dönüştürdüm. Bendede aynı sorun var adsense hesabım açıldı ama reklamlar görünmüyor. http://hangisiydiki.blogspot.com.tr/2014/03/1-bolum-bohem.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siteniz onay aşamasında olduğu kanısındayım

      Sil
  7. Merhabalar, yazınız için çok teşekkür ederim, benim için de biraz iç ferahlatıcı oldu. Yalnız yine de bir bakmanızı rica ediyorum, ben beklemedeyim onaylanma süreci için ama bir hafta gibi bir süre demiştiniz, bir haftayı geçti benimki yaklaşık 10-15 gün oldu. Reklamları yerleştirdim. Ancak görünmüyor. Sizce de bekleme aşamasında mı? http://efsanebenim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuza baktım.Blogunuzda Adsense reklam görünmüyor.Adsense hesabınıza giriş yapıp bildirimlere bakın.

      Sil
  8. Merhabalar adsense ile ilgili benimde benzer sorunlarım var yardımcı olursanız çok sevinirim. Adsense youtube aracılığı ile üye oldum ve onay geldi sonrasında site ekle kısmından bloğumu ekledim , fakat sürekli kırmızı bir bildirim çıkıyor. Barındırma iş ortaklığı ile ilgili . Ayarlarımdan tek seferlik blogger adresimi bildiriyorum fakat bu seferde blogger.com iş ortaklığı barındırmaz benzeri bir yazı çıkıyor karşıma kabul etmiyor tek seferlik isteği ve reklamlar bloğumda görünmüyor. yardımcı olursanız seviirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selda hanım kırmızı bildirimler dediğiniz iletiler Youtube'da mı yoksa Blogger'da mı çıkıyor.Bu bildirimler tam olarak nedir.Biraz açıklama yaparsanız yardımcı olabiliriz. Tşkler.

      Sil
  9. Sitenizi inceleyemedik: http://siirinkafiyesi.blogspot.com/2015/12/bence-simdi-sen-de-herkes-gibisin-nazim.html adresindeki sitenizi incelerken, sitenizin devre dışı veya kullanılamaz olduğunu tespit ettik. YouTube veya Blogger gibi bir AdSense barındırma iş ortağı üzerinden başvuru yaptıysanız, barındırılan siteniz inceleme sırasında kullanım dışıydı veya bulunamadı (kaldırılmış) hocam ikinci onayi beklerken bu cevap geldi sorunlu yayini kaldirdim ama yine ayni msj geldi ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitenizi detaylı incelemem sonucu sanırım bu sorun içeriğnizden kaynaklanıyor olabilir.adsense reklamlarda içerik önemldir
      Diğer bir ihtimal ise site indeksli olmamasından kaynaklanıyor olabilir.
      Sitenizi google'a eklediğinizden emin olunuz

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bende de aynı şey var şu an blogumda reklam yeri ve adsens açik dakat belirli kitle mi eksik diye günluk 200 yada 30 arası bir ziyaretçim var acaba ondan dolayımı açılmıyor reklamlar boş gösteriliyor bi yardımcı olabilirmisiniz. Bende şimdileik başka bir site ile anlaştım onların reklamı var blogumda bi nakabilirmisiniz
    http://windows10haber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Ben de aynı şekil yeni kaydoldum 2.gün oldu ama reklamlar çıkmıyor bi bakabilirmisiniz? i34.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, AdSensese yeni başvurdum 2 gün oldu.başvurduğum da ilk yarım saat reklam blogumda görünüyordu fakat daha sonra reklam için belirlediğim yer boş görünmeye başladı. Beklemem mi gerekiyor yoksa ben yanlış birşey mi yaptım emin olamadım yardımcı olursanız sevinirim. www.beautybycagla.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger kontrol panelinizde 'kazançlar' sekmesinde 'blogda reklam göster' seçili mi? Sonrasında blogda ayarlar ile kurcalama yaptınız mı reklam göründükten sonra
      Reklam onayı bir hafta kadar sürebilir. Tam olarak onaylanmasını bekleyin. Asense panelinize onaylandı şeklinde bir bildirim alırsınız

      Sil
  14. merhaba bende de böyle bir durum var acaba kabul edildikten sonra reklam başına ortalama ne kadar alabiliriz
    http://duslerdunyasii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Evet seçili, reklam kodunu uyguladıktan sonra reklam görünmez oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla onay aşamasında olabilir eğer sekiz - on günü geçmedi ise

      Sil
  16. Bende yeni başvurdum bakalım durum ne olacak : )

    http://www.odevarsivim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. Bloga reklam eklendikten sonra tema değiştirdim şimdi reklam alanları boş gösteriyor.
    http://pekinasilcalisir.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  18. rekalamlar şuanlık gözükmüyo google kaç günde yada haftada reklamlarımı etkinleştirir acaba günlük etkin olarak kullanıyorum ve yazı yazıyorum
    http://mert-bilen-pc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. merhaba bloğumda adsense onaylandı ve 1 saat falan reklam gösterdi sonrasında reklamlar gözükmemeye başladı lütfen cevap verirseniz sevinirim http://pembcivert.blogspot.com.tr/ blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma nur blogunu şimdi ziyaret ettim. Oldukça doğal paylaşımlarınız olduğunu fark ettim. Adsense reklamlarının onaylanmaması bence sözkonusu olamaz. Siteniz tamamen onaylanana kadar bekleyin. Bu birkaç gün sürebilir. Site şu an onay aşamasında

      Sil
    2. Bekleyeceğim o halde, cevap verdiğini< için teşekkürler :)

      Sil
  20. bana adsense reklam kodu geldi yerleştirdim ama reklam görünmüyor sitem yeni olduğu için mi acaba http://yiyorsam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. bloğuzu açtıkatan ne kadar süre sonra para kazanmaya başlayabiliriz.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba adsense hesabım onaylanalı bir ay oldu ama reklamlar görünmüyor hala blogumda sebebi ne olabilir? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma merve blogunu ziyaret ettim. Adsense reklam widgetinde bir sorun var sanırım. Hesabınız onaylandı ise kesinlikle ayarlarda bir sorun var demektir.
      Öncelikle adsense hesabınıza giriş yapıp hesap durumunun onaylandı yazdığından emin olmanızdır.
      Sonrasında blogger kumanda panelinde sitenizin adına tıklayın. Sol tarafta 'Kazançlar' yazan bağlantıya tıklayın. Burada 'Blogda reklam göster' seçeneği 'Evet' olarak işaretli olmalıdır.
      Bir kontrol edin sorun devam ederse tekrar dönüş yaparım. Sevgiler...

      Sil
  23. Öncelikle dönüşünüz için teşekkür ederim, söylediklerinizi yaptım yayınlarımın altında ve sağ sütünda reklam görünsünü seçtim o kısımlara adsense ve html kod reklam widget ları ekledim ama hiç bir şey değişmedi.Şuan girdiğimde reklam göster evette duruyor ama aşağısındaki reklamın nerede görüneceği seçili değil seçip kaydet diyorum ama yine aynı sonuç sayfa yenieldiğimde hiç biri seçili olmuyor.

    YanıtlaSil
  24. Haftalardır uğraşıyorum tüm adımları uyguluyorum ama değişen birşey olmuyor ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunlu yerleri bir ekran görüntüsü çekip resmi mail olarak gönderebilir misin? Ya da;
      Adsense hasap onaylandı mı?
      Onaylandı ise sorun kullandığınız temadan kaynaklanıyor olabilir. Temayı blogger'ın basit şablonlarıyla değiştirip reklamın görünüp görünmediğini kontrol edebilirsin. Tabi bunu yapmadan önce şablon yedeğini almanda fayda var

      Sil
  25. Söylediklerinizi yaptım ama hiç bir şey değişmiyor hesabım onaylandı adsense e giriş yapabiliyorum reklam ekleyebiliyorum ama görünmüyor hiç bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Hanım sanırım bu sorun Adsense reklam görünüm ayarlarından kaynaklanıyor. Size önerim Adsense hesabınıza giriş yapıp reklam görünüm ayarlarını bir kontrol etmenizdir. Ayrıca reklam dilini Türkçe olarak seçmemişsiniz. Türkçe olarak seçip ayarları kaydedin. Güncellenen bu reklam widgetini yeniden bloga eklemeyi deneyebilirsiniz. Kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  26. merhaba admin blogumda adsense kayıt düğmesi etkin değil kayıt olamıyorum buton etkin görünmüyor neler yapabilirim bu konuda şimdiden teşekkür ederim acil cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. butonun etkin görünmesi blogun tam anlamıyla yerine oturmasına bağlıdır.
      Bu zaman dilimine ihtiyaç vardır.İçerik eklemediyseniz buton görünmeyebilir.Yapmanız gereken bloga içerikler eklemek sonrasında belirli bir zaman sonra buton görülecektir.
      Ayriyeten blogu yeni açtıysanız adsense butonu hemen görünmez.

      Sil
  27. Merhaba, benim de bir blogum var, adsense onayı geldi, reklam gadgetlarını ekledim ama dediğiniz gibi boş gözüküyor. Blog tıklanma sayısı kabul edilip reddedilmede bir kriter mi? Sayıyı nasıl artırabiliim; blogum: http://restoranrehberim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  28. BENİM BLOĞUMDADA GÖRÜNMÜYOR REKLAMLAR YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ
    http://tarihadresim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  29. Merhaba Bi konuda yardımcı olurmusunuz Ben youtube kanalı kullaniyordum bunun için youtube kanalıma bir adsense hesabı kurdum ve youtbe gellirim adsese hesabıma geliyor sorunsuz fakat blogger de açtım bir site yayın falan paylaştım 1 ay geçti bloggerimi para kazanma aktif oldu bende Youtube için açtığım adsense üzerinde olmasını istedim bunun için o adsense hesabıma onaylattırdım fakat aynı gün adsense ye baktığımda Şöyle bir bildirim gelmiş :AdSense hesabınız yalnızca YouTube'da reklam gösterecek şekilde etkinleştirilmiş. Başka bir sitede reklam göstermek istiyorsanız, para kazanmak istediğiniz sitenin URL'sini bize bildirmeniz gerekir.... Bizden sitemizin urelesini istiyor ureleyi girdiğimizdede şöyle diiyor :URL, "blogger.com" barındırma iş ortağını içeremez.
    Birden çok web siteniz, alanınız ve/veya mobil web sayfanız olsa bile, lütfen yalnızca birincil web sitenizi ya da URL'nizi (ör. www.example.com) girin. .............................. NEE YAPMALYIM

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, bende bloğuma Yerleşim > Gadget Ekle > AdSense tıklayarak reklam ekledim ama reklamlar görünmüyor. Kazançlar kısmındaki gerekli yerler işaretlenmiş durumda. "" AdSense hesabınız yalnızca YouTube'da reklam gösterecek şekilde etkinleştirilmiş. Başka bir sitede reklam göstermek istiyorsanız, para kazanmak istediğiniz sitenin URL'sini bize bildirmeniz gerekir. "" diye bir uyarı geliyor. Daha sonra ""Şu URL'de reklam yayınlayacağım "" diye bir kısım var site yetkilendirme bölümünde. Ancak burayada bloğumun adını yazdığımda ""URL, "blogger.com" barındırma iş ortağını içeremez."" diye bir uyarı geliyor. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler şimdiden...

    YanıtlaSil
  31. Merhabalar ben adsense yükledim fakat sitemde beyaz bir ekran çıkıyor. neyapmalıyım http://yagmuruntavsiyesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  32. Slm aleykum Beyler. Adsense Reklam kodu alıyorum java /html yapıyorum bloguma baktıgımda anahtar ısaretı cıkıyor reklam baslıgımda var ama reklamım yok resım yok ne yapacam yardımcı olun lutfen. 0 531 596 85 26
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Merhaba Adsense bloguma onay mesajı gelmesine rağmen reklam cikmiyo bakıp bilgi verebilrmisini. Şimdiden teşekkür ederim
    bydemirr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. Ortaktecrube.blogspot.com bu da benim siTem bakıp eksikleri soylermisiniz reklam goruntulenmiyor hala

    YanıtlaSil
  36. Yaklaşık 1 yıldır uğraşmama rağmen bolgumda reklamlar çıkmıyor nadiren çıkıyor ondada kazanç sağlamıyor :( Bir keresinde koyayim hiç silmeyim dedim 2 ay bekledim yine sonuç aynı reklam BOŞ mail gelmiş mi diyede baktim yok bilidirmde yok adsense ile destek varsa bakayim dedim geçebilmek için belirli miktar kazanmak lazımmış yardim edin!?

    YanıtlaSil
  37. kardeş benım blogada baksana nedne reklam görünmüyor...

    YanıtlaSil
  38. Merhaba Yüksel DUMAN
    Ben MSD Resim Evi nden Seymen benim Blogger kulanalı 1,5 yıl oldu adsense üyeliğim 1aya oldu reklam yeri sürekli boş gözüküyor rica etsem benimkine bir bakarmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onay surecine kadar boş reklamlar görünebilir

      Sil
  39. Hocam merhaba kolay gelsin ben adsense üye oldum reklam kodu geldi kodu sayfaya uyguladım ama reklamlar görünmüyor sorun nedir bulamadım ayrıca kabul edilip edilmedigi konusunma mail gelmedi sorun nedir anlayamadım rica etsem yardımcı olabilitmisiniz
    http://darknesshocam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Merhaba benimde blogspot web sitemde hic bir sorunum olmamasina ragmen gözükmüyor adsense reklamlari hatta onaylandi uzun zaman önce gösteriyordu ama artik göstermiyor hic bir sekilde bir sonuca ulasamadim acaba neden olabilir email atmak istedim google adsense ye ama ayni sekilde yine ulasamadim email atabilecegim hic bir adres bulamadim feedback gönderdim fakat bir yanit gelmedi

    YanıtlaSil
  42. YAZMADIĞIM SİTE BLOG YER KALMADI BU SEFERDE CEVAP GELMEZSE ALLAHA HAVALE EDİYORUM... YA ARKADAŞ BLOGER ARAYÜZÜNDE KAZANÇLAR SEKMESİNDEN ADSENSE AYARLARIMI YAPTIM ADSENSE DE GÖRÜNÜO ŞUAN ONAYLI BİR ŞEKİLDE GOOGLE ANALYSTİC DENDE TAKİP EDEBİLİOM MÜLK AYARLARINA VARANA KADAR HERŞEY TAMAM GEL GELELİM KAZANÇLAR SEKMESİ BLOGER ARAYÜZÜMDEN KAYBOLDU ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son zamanlarda temaniza eklenti yada benzer bir şey kurdunuz mu?
      Kendi reklamlariniza tiklama yaptinizmi

      Sil
  43. merhaba benim de blogspot sitem var. yaklaşık bir buçuk yıldır yazıyorum. bilgi ve deneyim içerikli. ilk başvuruyu yaptığımda reklamlar görünüyordu sonra kayboldular. şu an bomboş. site adresim anne-ebe.blogspot.com yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  44. Merhaba. Blogumda kazançlar segmesini tıklayınca AdSense reklam görüntüleme ayarlarınız/
    Blog'da reklam göster / Evet Hayır alanında eveti tıkladıktan sonra Ayarları kaydeti tıklayınca kaydetmiyor. Uzun süredirde bu şekilde neden olabilir ve ben bu aşamada ne yapabilirim bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.( http://geziyoruzmutluyuz.blogspot)

    YanıtlaSil
  45. Merhaba Yüksel Bey Benim de blogumda reklam cıkmıyor 1 senelik ne yaptımsa sorunu cözemedim site adresim https://vatanseverr.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğim kadarıyla yardımcı olurum belki adsense hesabınıza giriş yapın ayarlardan erişim ve yetkilendirme kısmında üçüncü taraf erişiminden blogger erişimini etkinleştirin birde sitelerim kısmında sitenizi ekleyip öyle deneyin

      Sil
  46. Merhabalar öncel,kle iyi bayramlar.
    Aynı adsense kullandığım iki sitem var birinde hiç problem olmamasına rağmen diğer sitede 2 gündür bazı sayfalarda reklamlar görünmüyor.Bu tamamen tesadüf şeklinde ana sayfada görülen reklam post içinde görünmüyor.Adsense de sıkıntı olsa diğer sitemde de problem olması gerekiyor.Siteye virüs bulaşabileceğini düşündüm c panel üzerinden tarama yaptım herhangi bir virüs bulamadı.Eklentileri kaldırdım çözüm olmadı ne yapmam gerekiyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  47. Merhaba, sitem www.deringizem.com siteme uzun süredir aktif, adsense başvurusunuda kendimce yaptım. Reklamların kodlarını yerleştirdim hatta ana başlığın altında bir reklam bölümü var, fakat gözükmüyor. Sebebi nedir acaba.. Burdan yardımcı olursanızda sevinirim. Aslında sitem üzerinden iletişime geçsek, teamviever aracılığı ile yardımcı olsanız daha çok sevinirim teşekkürler şimdiden. Team wiever için face sayfamdanda ulaşabilirsiniz: https://www.facebook.com/Derin-Ve-Gizemli-Olan-Her%C5%9Fey-586345848232698/?ref=bookmarks

    YanıtlaSil
  48. Merhabalar,
    Adsenseye kayıt oldum, başvurum da onaylandı fakat sayfamda reklamı göremiyorum.
    Şu reklam görüntüleme ya da alma işi tam olarak nasıl oluyor ne olur bir anlatsanız....
    Blog linkim: https://saglikhaberi06.blogspot.com.tr/
    Şimdiden çok teşekkürler,

    YanıtlaSil
  49. SELAM MAKALEN ÇOK GÜZEL BİNİM BLOGUM ONAYLANDİ ADSENSE TARAFINDAN AMA REKLAM GÖZÜKMÜYOR 1 YADA 2 AY DIR ÇÖZÜMÜNÜ ARIYORUM SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Merhaba, bir hafta geçmesine rağmen sitemizdeki reklamlar boş görünüyor. Temayı bir kaç kez değiştirdik ve reklamların yeri de değişmiş oldu acaba bununla alakası olabilir mi? https://nereblogg.blogspot.com

    YanıtlaSil
  52. MERHABA BENIMDE ONAY GELDI AMA SADECE YOUUBE GORUNMEKTEDIR DIYOR BLOGUMDA REKLAM GORUNMUYOR https://kitapcipanda.blogspot.com/ BLOGUM BU BAKAR MISINIZ NEDEN SORUN YASIYORUM :(

    YanıtlaSil
  53. https://kitapcipanda.blogspot.com/ BENIM BLOGUMDADA ADENSE YAYINLARI GORUNMUYOR :( YARDIMCI OLUN LUTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temanızın yedeğini alıp bloggerin kendi basit temalarıyla kontrol etmenizde fayda olacağını düşünüyorum. Bunu yaparken reklam ayarlarınızı da gözden geçirin.

      Sil
  54. Kazanclar kisminda blogunuzda reklam görüntüleyin şıkkı var onu aktif hale getiremiyorum adsense hesabım var

    YanıtlaSil
  55. Bendede aynı problem oldu hatta bu sayfadakı yazıyı okudum acaba nerde yanlıslık yapıyorum dıye ama kodları herseyı dogru yerleştirdim reklam gosterımı onaylanmıstı ama reklam alanı bos gorunuyordu banlanmıs olabılecegımı dusundum ama ıkı gun bekledım sabah sıteme bır gırdım reklamlar gorunuyor bende sasırdım reklam onaylandıysa bos da olsa reklam alanı varsa ıkı gune duzelıyor sıtemızden reklam gosterıp gostreılmeyecegını analız edıyorlar ayrıca ads.txt dosyanızı eklemeyı unutmayın adsensenın verdığı dısında baska ads.txt dosya ıcerıgı olmasın bende ılk bas hata vermıstı admatic kin kodlarını ads.txt den kaldırdım sadece adsensenın verdığı kodu ekledım admatic de alternatif benim için admatic ads.txt olmadan da gostreiyor reklamları stemde herhangı bır sorun yok suradan bakabılırsınız. https://www.exahaber.com/

    YanıtlaSil

Yazdığınız yoruma gelen cevabı öğrenmek için, yorum formunun altındaki 'Beni bilgilendir' kutucuğuna tıklayın.
Yazının konusuyla alakası olmayan yorum veya sormak istediklerinizi
iletişim formundan sorabilirsiniz.