9 Oca 2015

Bloglara Reklam Veren Siteler

Bu makalemde bloglara reklam veren sitelerden söz edeceğim.
Bildiğiniz gibi bir çok site bloglara reklam vermektedir. Fakat hangisi ne kadar güvenli olduğu biraz tartışılsa da bunlar hakkında pek fazla bilgim yok değerli okurlar.
Bu gün sizlere önerebileceğim güvenilir site olarak Google Adsense ilk sırada geliyor. Eğer reklam almak istiyorsanız Google Adsense'yi şiddetle öneriyorum.


Diğer reklam veren siteler ise;
Gittigidiyor'dan reklam alabilirsiniz. Bu site tık başına 15 kuruş bir ücret ödüyor. Siteye girip gittigidiyor iş ortaklığı programına dahil olabilirsiniz. Kaydınızı gittigidiyor iş ortaklığı programına yaparak reklam almanız mümkün.


Adtriplex reklam yayıncılık sitesi ise yine blogunuza reklam alarak tık başına belirli ücret kazanabilirsiniz.Siteye gitmek için Adtriplex yayıncı ol



Adhood reklam platformu diğer bir ads alternatifi olarak kullanılabilir. Siteye gitmek ve reklam almak için Adhood reklam platformunu kullanabilirsiniz.


Makaleme son verirken bu reklam veren sitelerin reklam ücreti hakkında pek fazla bilgimin olmadığını söylemek isterim. Dilerseniz siz siteleri detaylı inceleyerek kendiniz karar veriniz.

79 yorum:

  1. Bu güzel paylaşım için teşekkürler admin. Bi sorum olcak ben google adsenseden reklam başvurusu yaptım fakat içeriğimin yetersiz olduğu söylendi acaba ne yapmalıyım bir fikriniz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site adı değişmedikçe imkansız gibi

      Sil
    2. Sitenizde kopya içerik var demektir. (İçerik yetersizliği)

      Sil
  2. Google Adsense reklamlarında içerik çok önemlidir. İçeriğiniz yeterli olması gerekmektedir. Muhtemelen sitenizde çok az yayın yapmışsınız ve ziyaretçi elde edememişsiniz anlamına geliyor.
    Günlük yanılmıyorsam 300 tekil ziyaretçiniz olması gerekmektedir.

    YanıtlaSil
  3. Tabi ki Adsense tercih ederim Sitesine reklam almak isteyenler için bir numara bence.

    YanıtlaSil
  4. Blog yayıncılığı yapan ve sitesi olanlar için reklam almak çok tercih edilen ve kullanılan şeylerdir. Google adsense reklam konusunda bir numara durumundadır.
    Öteki siteler hakkında fazla bilgim yok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. hangisi ne kadar veriyor ücretlendirme hakkında yazılda iyi olurdu tşk

    YanıtlaSil
  6. bilgilendirici bir yazı için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  7. Bizden de sevgiler teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  8. Youtube videolarima nasil reklam alabilirim ve en asagi kac kez izlenmesi lazim google adsense hesabi etkin youtube para kazanma etkin ama reklam gelmiyor rica etsem yardimci olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb riza yardımcı olabilirim problemini çzmediysen..

      Sil
  9. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. http://lezzetlipratiktarifler.blogspot.com.tr/ reklam alabilirmiyim sizce

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, acaba bahsettiğiniz reklam verenler google adsense incelemesinde bir sorun yaratır mı? Sitem şu an beklemede ve risk almak istemiyorum. Teşekkürler!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sorun yaratacağını zannetmiyorum. Yine de isterseniz sitenizin bekleme durumunun sonucunu bekleyebilirsiniz. Olmazsa bu alternatif reklam veren sitelere başvuruda bulunmanızda yarar olacağını düşünüyorum.

      Sil
  12. Ben İngilizce çalışıyorum. Adsense haricinde bloglara reklam veren bir şirket 9nerirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Paylaşim faydali tesekkurler.www.sinavdonemi.blogspot.com beklerim

    YanıtlaSil
  14. Lütfen bu sistemlerin nasıl işlediğine dair daha detaylı bilgiler verir misiniz ?
    http://entelektuelizm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Benim blogda google adenseye kayıt butonu kullanılmıyor. Neler yapabilirm. Youtube üzerinden kayıt olmuştum ama blogda olmuyor.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba bende siteme reklam almak istiyorum fakat adsense ajtif değil neden acaba bilginiz varmi? Buarada siteme bende bekliyorun www.kadincanagmeler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger kontrol panalinizde kazançlar sekmesine tıklayın. Adsense aktif durumda mı? Blogda reklam göster seçeneğini işaretleyin. Adsense başvurunuzu yapmış olmalısınız.

      Sil
  17. Tc kimlik no mu vermek istemem

    YanıtlaSil
  18. slm arkadaslar bu blog olayını uç beş gundur arastiriyorum bilgim yok desem yeridir ama zar zor sanırım bloğunu olusturdum :) yardımcı olabilecek arkadaşları beklerim tesekkurler...

    YanıtlaSil
  19. http://ucaktechnology.blogspot.com.tr/ daha yeni actım günde 2 post girsem kac ayda reklam alırım

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ben indirdik.com dan reklam istesim verdiler ama siteye nasıl yerleştireceğimi bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim daha yeniyim bu işte

    YanıtlaSil
  21. Merhaba hocam ben blogger dan adsense aktif ettim reklamlar bi süre göründü deneme olarak sonra ne onayla alakalı bi mail geldi nede reklamlar geri geldi sadece reklamlarınızı düzenleyin diye mail geldi ama reklamlar görünmüyor ki ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelen maili dikkatli okuyun. Reklamlarınızı düzenleyin.Reklam görünmemesi reklam widgetinin doğru ayarlanmamasından veyahut ayarlarının kurcalanmasından olabilir.

      Sil
  22. http://annebebekmeinbaby.blogspot.com.tr blogumda yeniyim desteklerinizi esirgemeyin :)

    YanıtlaSil
  23. merhaba ben bloggerde sayfa oluşturdum bu sayfayı aktıf halde 5 gündür kullanıyorum adsenseye kayıt yaptırmak istiyorum ama kazançlar sekmesi yok ne yapmalıyım bu arada bloğum kendiliğinden blogspot oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melek hanım blogunuz henüz daha çok yeni olduğu için belirli bir zaman dilimine ihtiyaç vardır. Bu zaman diliminde Kazançlar sekmesi aktif olacaktır. Sevgiler...

      Sil
    2. En az 6 ay geçmesi gerekiyor reklam alabilmek için Blogger'dan..

      Sil
  24. adtiplex kayıt olamadım kayıt durdurulmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gecici bir süre için durdurulmuş olabilir.

      Sil
  25. Sayın hocam www.vidyotube.com siteme reklam için adsense tarafından 2 defa yeterli görünmedim benim sitem sadece video üzerine dailymotion videoları embed yaparak reklam almak istedim sonra bir yazı okudum video sitelerine adsense reklam vermiyor diye bu konu hakkında bilginiz var mı teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoları embed yaptığınızdan dolayı olmuş olabilir.Yeterli bilgim yok inanın.Hiç kendiniz video upload ettiniz mi?Belki sorun embed yaptığınızdan ve orijinal upload olmamasından kaynaklanıyor olabilir.
      Ben video sitelere reklam verilir diye biliyorum tam olarak emin olmasam da

      Sil
  26. mükemmel bişey bence bu hocam çok teşşekkür ediyorum bilgilendirmenize

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar ben hapsini kullandım ama Adsenseden başka kral yok.Diğerlerinde Hep bir sorun var ama adsense her konuda sorunsuz..Iyide para veriyor.
    benim blog sitemi merak ediyorsanız burada
    http://wid10.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. bende addenseden reklam alalı bloguma 2 sene oldu tekıl zıyaretcılerım ortalama yılboyu günde 100 cıvarı sımdıye kadar 70 lıra kazandım:)
    http://meteormete.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesut kardeş bende vidget ekledim adsense için...kaydedildi diyor fakat reklam göremiyorum..yardımcı olursan çok memnun olurum şimdiden şükranlarımı sunuyorum...

      Sil
  29. ARKADAŞLAR ALLAH AŞKINA Bİ YARDIM EDİN...BLOGUMA ADSENSE VİDGETİNİ EKLEDİM ADSENSEDEN ALDIĞIM KODUDA GİRDİM ONAYLADIM.FAKAT REKLAM GÖRDÜNMÜYOR 2 YILLIK Bİ BLOGUM VAR...YARDIM LÜTFEN.ŞİMDİDEN ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  30. Bloga reklam almaya çalıstığımda . "Can't Connect to Server, Please Try Again Later" mesajını alıyırum. İnternet bağlantım gayet iyi ve hızlı. ayrıca site adresi kısmına blog değil de site yazdığım zaman işlem onaylanıyor ve tamamlanıyor. Blogda neden böyle bir sorun yaşıyorum?

    YanıtlaSil
  31. Merhaba, yazınız ve yorumlarınız çok faydalı, elinize sağlık. Ben de fırsat buldukça yazıyorum, blogumu geliştirmek için elimden geleni de yapıyorum. Teknik konularda, çok eksiklik yaşıyorum, kodların arasında boğuluyorum bazen. Ben bugün adsense e 3. kez başvurmuştum ki, sizin yazınızın ardından gittigidiyor'a başvurddum şimdi az olan şansım daha da düşer mi? :) Yardımlarınızı bekliyorum :)
    thegoodwish.blogspot.com.tr Şansım nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek hanım adsenseye başvurup olumsuz bir yanıt alsıysanız bu alternatif siteleri deneyebilirsiniz. Tabi ki bu sizin bileceğiniz bir durum

      Sil
  32. Merhaba benim bir adult bloğum var buna nereden reklam almamı önerirsiniz.

    YanıtlaSil
  33. Benim reklam alma şansım nedir peki? Bloğumu yayınlayalı 2 gün kadar oldu. 200 tık aldım.
    https://gezipro.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz yeni açmışsınız blogunuzu. Adsense için blogunuz biraz oturmalı kanaatimce. Bunun için zamana ihtiyacınız var.

      Sil
  34. Ben adhooh kullanıyorum gayet güzel

    YanıtlaSil
  35. Benim sitem en iyisi ve tüm yazıları kendim yazıyorum ve ben sitemi isteyene satıyorum almak isteyen varsa hazır vereceğim. Ben reddedilmeyi hiç sevmem. Eşşek gibi yazı yazıp da reddedilmeye gelemem. Yazılarım kopya değil fakat başka bir kuruluşta yayınlandı şimdi ben kaynak belirtmeden o yazılarımı yayınlarsam ayıp olur onlara karşı. Ben google ile daha fazla uğraşamam herseyi anında mı istiyorum evet artık mecbur kaldım buna. Bekleye bekleye ağaç oldum zaten ortalık kötü.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba bir konuda bilgi almak istiyorum. Benim blog sayfam ozleminsayfasibu.blogspot.com.tr ben buna reklam alabilir miyim google adsense den. Yani blogspot.com.tr li adreslere de veriyorlar mi? Saygilar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veriyorlar, devamlı güncel ve paylaşımı bol yapmanız lazım

      Sil
    2. özlem hanım tabiki veriyorlar. Tavsiyem sayfanızı güncel tutup sonra başvuru yapmanızdır.

      Sil
  37. Merhaba, 6 aydır www.ruhunarenkkat.blogspot.com adresinde, kişisel gelişim ve önerilerle alakalı yazılarımla aktifim. Hepsi özgün içerik, Hürriyet Bumerang da altın üyeyim, fakat adsense 2 kez başvurumu reddetti yetersiz içerik sebebiyle. Şimdi paylaşımınızdaki adhood ve gittigidiyor a başvurdum. Kendimce sitemde sürekli iyileştirmeler yapıp ilerletmeye de çabalıyorum. Sizce reklam alabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz. Sitenizi az önce inceledim ve gayet başarılı buldum.
      Reklam almamanıza neden bir durum göremedim.
      Şahsi düşüncem blogunuz daha yeni olduğundan adsense red etmiş olabilir.
      Biraz zamana ihtiyacınız var diye düşünüyorum. Sonrasında başvurunuzu tekrar yapabilirsiniz. Bu zaman zarfında özgün yazılarınızı yazıp yayınlamaya devam edin.

      Sil
    2. Bloğunuza bende erişme imkanı yakaladım ve gerçekten takdir ediyorum çok beğendim bloğunuzu

      Sil
  38. gayet yararlı bir yazı yeni başlayanlara kılavuz olacaktır ben de uzun zaman önce blog açmıştım fakat belli bir süre ara verdim yeniden yazmaya başladım fakat bir profesyonel bakış açısıyla inceleyip ne tür düzenlemeler yapabileceğimi özellikle adsense konusunda google politikalarına uymuyor cevabı ile neler yapabileceğim konusunda bilgi verirseniz sevinirim http://tourismturkeytr.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenizi incelemem sonucunda sidebarda zaten bir reklamınızın olduğunu fark ettim.Dolayısıyla Google politikalarına uymuyor ifadesi bundan kaynaklı olabilir.

      Sil
    2. google kabul etmeyince ekledim onları ama pek bi şey vermiyor bir ay kadar denedikten sonra kaldırıp kaldırmamaya karar vericem incelemeniz için teşekür ederim..

      Sil
    3. Güzel ve bilgilendirici bir yazı. Emeğinize sağlık. Bende şu kodların hiç anlamıyorum.Reklamı Headerın üst kısmına almak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor.
      Teşekkürler. Ç

      Sil
  39. Merhaba. Ne yaptımsa bloğumda reklam yayınlamayı beceremedim. Bana yardım etmenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  40. Oldukça doyurucu oldu bilgiler, emeğinize sağlık. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  41. bu reklam veren siteler oldukça az veriolar acaba sonradan bi sorun olmasın demek istediğim ban yapıolarmı Malum adsense hemen banlıo
    Bilgiler için saol kalemine sağlık dilerim

    YanıtlaSil
  42. ben bi türlü reklam alamadım yok mu bi hayır sahibi yardım edecek arkadaşlar!!

    YanıtlaSil
  43. gittigidiyor blog sitelerine reklam vermiyor. sitenin kabul şartlarını incelerseniz görürsünüz zaten. Yaıyı yazarken en azından biraz araştırma yapmanızı öneririm. Diğerlerini ben henüz incelemedim. İnceleyen arkadaşlar varsa bilgilendirebilirler. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  44. Bilgiler için teşekkür ederim.
    Gitti gidiyor sitesi "www" olmayan sitelerde reklam yayınlamayı kabul etmediğini bildirdi bana. Bilginiz olsun istedim.
    Hoşça kalın. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu dikkate alacağım halil abi.

      Sil
  45. https://kimyasaldeneyler.blogspot.com.tr

    Yaklaşık 45 tane yayınım var. Günlük ortalama 250 ziyaretçi var. Düzenli aralıklarla yayın da koymaya başladım. Ama bir türlü beklediğim kabulü alamıyorum. Ne yapmam gerekiyor. Siteye bakıp; önerilerde bulunabilir misiniz ? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitenize baktım Yayınlarınızı özgün yazmalısınız. Aksi halde adsense onay vermez

      Sil
  46. blog işlerinde yeniyim. cadiozy.blogspot.com
    yardımlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  47. Merhaba Web Sitenize reklam almak isterseniz.

    http://www.reklamsokagi.com/internet-site-reklam-almak-istiyorum.aspx

    http://www.reklamsokagi.com/website-reklam-almak-istiyorum.aspx

    Linklerinden Reklam Sokağını ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  48. merhaba ben kendimi geliştirmek istiyorum sizce napabilirim sayfamı inceler misiniz https://birminikbadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  49. Hocam selam... Son 2-3 gündür adsense ile ilgili sorunlar yaşıyorum.. https://maxlotto.blogspot.com.tr blogadresimde ana sayfada ve eski yazılarda reklamlar çıkıyor fakat son yazdığım yazılarda reklamlar görünmüyor -yada görünüpü kayboluyor..reklam mı bulamıyor acaba ?

    YanıtlaSil
  50. malesef YouTubeda kazandigim mail adresim üzerinden blog sitesi reklam yayınlamıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar reklam konusunda en iyisi tabiki adsense. Adsense başvuruda Özgün makale ve google arama sonuçlarında makalelerinizin çıkması önemlidir. Adsense tıklama başına fiyatı 10 kuruş ile 1 tl arasında değişiyor merak edenlere. Iyi geceler ...
    maviayda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  52. Herkese değil sadece düşünen zekâlara öneriyorum.
    yldzzilyas.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yazdığınız yoruma gelen cevabı öğrenmek için, yorum formunun altındaki 'Beni bilgilendir' kutucuğuna tıklayın.
Yazının konusuyla alakası olmayan yorum veya sormak istediklerinizi
iletişim formundan sorabilirsiniz.