23 Şub 2015

ARAMA MOTORU DEVİ GOOGLE'A SİTE EKLEME BİLDİRME

Sevilen arama motoru Google'a site ekleme ve sitenizi Google'a bildirme
Yeni bir site yada blog açtığınızda sitenizin indekslenmesi için arama motoruna kaydettirmeniz gerekmektedir. Arama motorlarından olan ve sevilen Google Searh Engine'e sitenizi eklemek, indeks almak çok kolaydır.

Google Adresinizi Ekleyin

URL kısmına web sitenizin ana sayfasını olduğu gibi yazın.
Yorumlar bölümü boş bırakmanızda bir sorun olmayacaktır.
Sonrasında ise Adres Ekle Kutucuğuna tıklamanız yeterli olacaktır. Siteniz Google Arama Motoru'na eklenmiş olacaktır böylece.


Web sitenizi ekledikten sonra dilerseniz Google Web Yönetici Araçları'na da ekleyebilirsiniz.
Analitic bilgileri gibi deteylı bir inceleme panelinde sitenizin gidişatını takip etme şansınız olacaktır.
Sevgiyle kalın.

9 yorum:

  1. Merhaba, yüksel bey bloğumu ziyaret ettiğiniz ve güzel yorumlar bıraktığınız için çok teşekkğr ederim. Malum bloğumdan cevap veremediğim için buradan teşekkür etmek istedim :) gelmişken de tamda benim sorunum olan konuya denk geldim. Ben bu anlattıklarınızı bir türlü uygulayamadım. url için hep geçersiz diyor. Sahipliğimi kabul ediyor ama test ettiğimde sonuç olumsuz :(. Ana sayfanızı olduğu gibi yazın derken, çok özür diliyorum teknik olarak tam bilnediğim için tam olarak ana sayfamdaki nereyi ekliyeceğim? Yardımlarınız ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloguma hoşgeldiniz Zehra hanım. Şimdi sitenizin google da indeksine baktım sonuç olumlu. Yani siteniz google'da indekslidir.
      Ayrıca yeniden ekledim herhangi bir hata vermedi. Test ettiğinizde olumsuz sonuç demekle neyi kast ettiniz anlamadım. Nasıl nereden test ediyorsunuz.
      Ana sayfanızın url sini kopyalayıp adres satırına yazıyoruz. hepsi bu kadar
      Yukarıda resim ekledim bu resme bakarak yapabilirsiniz. resme tıklayın daha büyük açılacak ve ayrıntılar rahatlıkla görülebilecektir.

      Sil
  2. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim yüksel bey o zaman google beni tanıyor öylemi kayıtlıyım yani :) Google Searh Engine girdiğimde orada kaydınızı kontrol etmek için test edin diye bir sayfa açılıyor. Belkide bir şeyi yanlış yapıyorum ondan oluyordur. Bilgisizliğimle Sizi de rahatsız ediyorum yardımlarınız için tekrar tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet google sizi tanıyor sayfanızın tüm bağlantıları kayıtlı bundan şüpheniz olmasın.Bilginin ve öğrenmenin sınırı yoktur zehra hanım.
      Herkes her şeyi öğrenmeye ihtiyacı vardır doğal olarak.Kendinize lütfen hakaret etmeyin.
      Ayrıca bu değerli yorumlarınızdan ötürü asıl ben size şükran borçluyum sağolun varolun.
      Test aracı dedğiniz yeri ben inanın bulamadım resmini çekip gmailime yollayabilirmisiniz mümkünse tabi. Saygı ve sevgiler..

      Sil
  3. Yüksel bey ,uğraştım ama yapamadım.O görseldeki sayfa,kayıt tuşu falan çıkmıyor.Kusura bakmayın,maalesef bu konuda çok yeteneksizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam güzeli bloguma hoşgeldiniz. Lütfen kendinizi küçümsemeyin inanın yapabilirsiniz.
      Yukaridaki yazımda (görselin üst tarafında yazan Google Adresinizi Ekleyin diye başlık var ona tiklayip direk sayfaya yönleneceksiniz. Sonrasinda ise eklediğin resimden faydalanabilirsin. Görselde nasil yazilmiş ise ona göre yazip basitce siteni ekleyebilirsin.
      sevgiler tekrardan ayağiniza saglik

      Sil
    2. aa parentezi kapamayi unutmusum yaw :)

      Sil
  4. Teşekkür ederim, Yüksel Bey sanırım hallettim.

    YanıtlaSil

Yazdığınız yoruma gelen cevabı öğrenmek için, yorum formunun altındaki 'Beni bilgilendir' kutucuğuna tıklayın.
Yazının konusuyla alakası olmayan yorum veya sormak istediklerinizi
iletişim formundan sorabilirsiniz.